Saturday, December 02, 2006

2 more papers to go!

YES!!! 太棒了,剩下两张纸,在星期一及星期四将把它们解决了,实在太高兴了。然后星期五就bye-bye,回汶莱去了!

今天的考试就简直太难了,跟我考CS2106的感觉似乎一样,真的是那种看着无法答题的。愣着愣着也不是办法,只好想什么写什么,但是写下之后,看了看真的马嘴不对象牙。管它的,豁出去了,最多重拿这科。时间毫无停留地过去了,我却仍然未碰纸末(我看遍了整张纸,翻到最后一题我也不会做啦!)哈哈。就这样很伤心气愤地交上卷纸,但是后来听到很多同学都说超难,我心里好过一点。哈哈,我不是在诅咒他们,而是若大家都不会做,那么bell-curve就会被拉底,本来拿F的会有机会拿至少一个D吧。

刚才一回到家就开网页看漫画,要酬劳酬劳自己一下。看到六点半多,就觉得看够了,乖乖惯了网页,去冲个凉,现在有精神写这个BLOG。哈哈。

Suddenly my chinese typer go crazy... dun know why... anyway... that's all haha... 2 more papers to go and I will be free from this sem, yeah! Next sem... hopefully be a better one... hehe, I thank God for helping me to get through today's paper. Hehe... May I continue to remember His word and have to remind myself to be patient and not be demotivated when I see others start their holiday earlier than mine... hav to control myself, this "old body".

No comments: